Gått utför i Österrike sedan 60-talet, främst i Saalbach, och längtar dit efter sommaren
Register to Send Message!Är en omtänksam man som söker min sista kärlek och livskamrat, en bästa vän i en o samma person
Register to Send Message!Glad positiv kille.Med barn varannan vecka.Tycker om skidåkning,träning,sommar båtliv.och åka motorcykel Letar efter en glad kramig humoristisk tjej att ha roligt med..
Register to Send Message!Trevlig grabb, Älskad snön, Ändringar, från Afrika Malawi och enbart 179cm. Uppväxt på snowboard men åker mest skidor.
Register to Send Message!Man som tycker om aktiviteter, resor och bergen. Skulle gärna träffa någon trevlig kvinna att dela de små och stora utmaningarna i livet och i backarna.
Register to Send Message!